If you can read this, either the style sheet didn't load or you have an older browser that doesn't support style sheets. Try clearing your browser cache and refreshing the page.

(People Magazine)   Britney Spears gets married; this one's for life, y'all   (people.com) divider line 28
    More: Fail, Britney Spears, wedding video, pop princess  
•       •       •

10092 clicks; posted to Main » on 01 Apr 2014 at 4:54 PM (38 weeks ago)   |  Favorite    |   share:  Share on Twitter share via Email Share on Facebook   more»



28 Comments   (+0 »)
   
View Voting Results: Smartest and Funniest
 
2014-04-01 03:16:46 PM  
img.fark.net
 
2014-04-01 03:42:48 PM  
This is not a repeat from 2004-- oh, wait. It is.
 
2014-04-01 04:56:12 PM  
upload.wikimedia.org
 
2014-04-01 04:56:21 PM  
www.interviewmagazine.com
 
2014-04-01 04:57:33 PM  
Queef!
Queef!
 
2014-04-01 04:58:20 PM  

Two16: [www.interviewmagazine.com image 850x637]


Hey now.   They have actual talent, there's no comparison.

/Also, they're pretty much deadpan satire.  Search around for an interview they did back as a pop duo before die antwood.
 
2014-04-01 05:02:34 PM  

miltoncharles: This is not a repeat from 2004-- oh, wait. It is.


Apparently nobody told Fark about the April Fool's noon rule. Or they're operating on Honolulu time.

/hopefully it's the latter and this shiat will be over in an hour
//grinch mode off
 
2014-04-01 05:03:14 PM  
"I don't even know if she loves him," says a source.


Because, no doubt, that's what this wedding was all about.
 
2014-04-01 05:03:26 PM  
Did she have her hoo-haw rejuvenated?
 
2014-04-01 05:06:15 PM  
Anyone else catch the "Known Alts" ploy going on?
 
2014-04-01 05:17:52 PM  

SmellsLikePoo: Anyone else catch the "Known Alts" ploy going on?


Yep, first thing I saw this morning. A little unnerving until I remembered the date. Looks like it's deactivated now.

Testing:
our Heineken-swilling overlord
Filter
Taftcare
 
2014-04-01 05:18:39 PM  
Hmmm... 'filter' has been turning into 'wombat' most of the day. Case-sensitive?
 
2014-04-01 05:23:27 PM  
What the fark is wrong with Fark? Ya'll.
 
2014-04-01 05:26:52 PM  
In s0viet Ru55ia, filter pwns you!
 
2014-04-01 05:26:59 PM  

Sgt Oddball: Hmmm... 'filter' has been turning into 'wombat' most of the day. Case-sensitive?


"cubano" was being replaced by "cubano" earlier.  And in case it's still doing it, I mean the alleged food now associated with "Bell."

www.tacobell.com

I would think they would go for a more common food term like "pizza" or "hamburger."  Or are specific Fark handles being targeted?  It's... odd.
 
2014-04-01 05:36:41 PM  

gweilo8888: miltoncharles: This is not a repeat from 2004-- oh, wait. It is.

Apparently nobody told Fark about the April Fool's noon rule. Or they're operating on Honolulu time.

/hopefully it's the latter and this shiat will be over in an hour
//grinch mode off


Its not like they removed the main page, y'all.
 
2014-04-01 05:41:40 PM  
When this story broke and she nullified it just as quickly as it started makes me believe that Brittany thought those Vegas wedding chapels were fake, and when someone told her that it's legit, she freaked out.
 
2014-04-01 06:16:05 PM  
I don't know about you guys, but I think this is going to last.
 
2014-04-01 06:21:17 PM  

Old Man Winter: Its not like they removed the main page, y'all.


True dat, but I'm tired of having to click an extra link to get to it. :-p
 
2014-04-01 06:34:20 PM  

gweilo8888: Old Man Winter: Its not like they removed the main page, y'all.

True dat, but I'm tired of having to click an extra link to get to it. :-p


This, right here is the epitome of 'white people problems'
 
2014-04-01 07:08:44 PM  

Silly_Sot: Queef!
Queef!


Pootie Tang!
 
2014-04-01 07:12:42 PM  

crotchgrabber: gweilo8888: Old Man Winter: Its not like they removed the main page, y'all.

True dat, but I'm tired of having to click an extra link to get to it. :-p

This, right here is the epitome of 'white people problems'


ARGH!

Wish I'd known that sooner. I was about to give up on Fark for the day. If I hadn't read your post I'd never have known there was a way to get the real main page. I thought I was stuck with this and would just have to wait for April 2 to roll around.

/yes my username is apt
 
2014-04-01 09:22:36 PM  
Yeah... Life

/with time off for bad behavior
 
2014-04-01 10:40:02 PM  
Ten year old news is old.

/Get off my lawn
 
2014-04-01 11:44:50 PM  

ciberido: Sgt Oddball: Hmmm... 'filter' has been turning into 'wombat' most of the day. Case-sensitive?

"cubano" was being replaced by "cubano" earlier.  And in case it's still doing it, I mean the alleged food now associated with "Bell."



I would think they would go for a more common food term like "pizza" or "hamburger."  Or are specific Fark handles being targeted?  It's... odd.


I've seen it happen to at least one user I quoted. It wasn't half as good as when I pointed out that today was April Fools Day.
 
2014-04-01 11:46:00 PM  

cyberspacedout: ciberido: Sgt Oddball: Hmmm... 'filter' has been turning into 'wombat' most of the day. Case-sensitive?

"cubano" was being replaced by "cubano" earlier.  And in case it's still doing it, I mean the alleged food now associated with "Bell."



I would think they would go for a more common food term like "pizza" or "hamburger."  Or are specific Fark handles being targeted?  It's... odd.

I've seen it happen to at least one user I quoted. It wasn't half as good as when I pointed out that today was April Fools Day.


Aww, that time it didn't get filtered.
 
2014-04-02 12:28:52 AM  

cyberspacedout: cyberspacedout: ciberido: Sgt Oddball: Hmmm... 'filter' has been turning into 'wombat' most of the day. Case-sensitive?

"cubano" was being replaced by "cubano" earlier.  And in case it's still doing it, I mean the alleged food now associated with "Bell."

I would think they would go for a more common food term like "pizza" or "hamburger."  Or are specific Fark handles being targeted?  It's... odd.

I've seen it happen to at least one user I quoted. It wasn't half as good as when I pointed out that today was April Fools Day.

Aww, that time it didn't get filtered.


Yeah, it was being replaced with "Love Your Marsupial Day" in some other thread.
 
2014-04-02 02:15:48 AM  
Yeah, and my reaction, LMAO, became lots more angry otters. There were others, like when Obama was changed to Taft, and "drew" to "our Heineken swilling overlord."

And now since the days over, I'm assuming these 2004 threads are no longer visible to anyone who hasn't posted in them.
 
Displayed 28 of 28 comments

View Voting Results: Smartest and Funniest


This thread is closed to new comments.

Continue Farking
Submit a Link »
On Twitter





In Other Media


  1. Links are submitted by members of the Fark community.

  2. When community members submit a link, they also write a custom headline for the story.

  3. Other Farkers comment on the links. This is the number of comments. Click here to read them.

  4. Click here to submit a link.

Report