If you can read this, either the style sheet didn't load or you have an older browser that doesn't support style sheets. Try clearing your browser cache and refreshing the page.

(NBC Miami)   Today's Chuck-E-Cheese family pepper spray brawl is brought to you by the state of...well, you already know   (nbcmiami.com) divider line 42
    More: Florida, Fort Myers Chuck E. Cheese, Chuck E. Cheese, pepper sprays, family members, FMPD  
•       •       •

4169 clicks; posted to Main » on 09 Jan 2014 at 4:43 AM (36 weeks ago)   |  Favorite    |   share:  Share on Twitter share via Email Share on Facebook   more»



42 Comments   (+0 »)
   
View Voting Results: Smartest and Funniest
 
2014-01-09 12:17:07 AM
Smells like sweat. Hate.
 
2014-01-09 12:32:41 AM
"We are deeply saddened that individuals would choose to behave in this manner in front of children and families on a weekly basis. We take altercations in our stores very seriously so much so that we're in the news every week and have spent more than $15 million to date on measures to help ensure the safety of our guests and it turns out it was a big waste . As an environment dedicated to serving young children and families, Chuck E. Cheese's will not tolerate violence of any kind in our stores." See you next fight where we'll issue this statement again!
 
2014-01-09 01:03:50 AM
Food was flying and drinks then she took the metal thing off the table and threw it

You know, that thing. It's made of metal.
 
2014-01-09 01:21:48 AM
Pepper spray was used by a family member, spraying children and families inside the Chuck E. Cheese's location, she said.

For farks sake. I now live near the Dulles CEC and that shiat isn't happening here.  But I also can't tell how it stays in business.  Is Chuck E Cheese just a front roving gangs of bored parents?
 
2014-01-09 01:25:17 AM
Wait, I didn't realize it was Florida.  Carry on, then.
 
2014-01-09 01:38:49 AM
Probably those damned Koreans again. I noticed that no photos or names were posted. Koreans. Yep.
 
2014-01-09 04:51:54 AM
Lulz. What is it with a certain segment of society always starting brawls at Chuck E. Cheese?
 
2014-01-09 04:52:33 AM
Maybe they should stop serving alcohol.
 
2014-01-09 04:58:33 AM
Even though I'm black and is with a Hispanic girl right now, but I am going to assume black(85%) or Hispanic(10%) did this stupid shiat.
/Took my daughter there once and didn't even stay long enough to eat a second slice of cardboard
 
2014-01-09 04:59:58 AM
White people.
 
2014-01-09 05:00:53 AM

OMG! We're All Gonna Die!: White people own Chuck E. Cheese.


/ftfy
 
2014-01-09 05:01:38 AM

drjekel_mrhyde: Even though I'm black and is with a Hispanic girl right now, but I am going to assume black(85%) or Hispanic(10%) did this stupid shiat.
/Took my daughter there once and didn't even stay long enough to eat a second slice of cardboard


I'm white and I'm going to assume it was black 100%.
 
2014-01-09 05:03:00 AM

robohobo: OMG! We're All Gonna Die!: White people own Chuck E. Cheese.

/ftfy


I'm going to start buying cheese tokens. I heard they're like the bit coins of the hood. I saw it on national geographic.
 
2014-01-09 05:05:29 AM

OMG! We're All Gonna Die!: robohobo: OMG! We're All Gonna Die!: White people own Chuck E. Cheese.

/ftfy

I'm going to start buying cheese tokens. I heard they're like the bit coins of the hood. I saw it on national geographic.


Ha. My wife gives herself a certain amount of 'cheese tokens' every week. Meaning how much cheese she allows herself to consume. She farking loves cheese, but it's her long term frenemy.
 
2014-01-09 05:07:03 AM
I know it's totally off topic but has anyone ever tried a CeC pizza?  Dad used to take us there back in the way before but I can't recall ever actually eating.
 
2014-01-09 05:13:31 AM

robohobo: OMG! We're All Gonna Die!: robohobo: OMG! We're All Gonna Die!: White people own Chuck E. Cheese.

/ftfy

I'm going to start buying cheese tokens. I heard they're like the bit coins of the hood. I saw it on national geographic.

Ha. My wife gives herself a certain amount of 'cheese tokens' every week. Meaning how much cheese she allows herself to consume. She farking loves cheese, but it's her long term frenemy.


We all have frenemies. Mine would have to be vodka at the moment. My good bottle and I are on much better terms than my ex and I tho. I'd enter into a homosexual marriage with mr chuck e cheese before I ever see that biatch again.
 
2014-01-09 05:16:06 AM

OMG! We're All Gonna Die!: robohobo: OMG! We're All Gonna Die!: robohobo: OMG! We're All Gonna Die!: White people own Chuck E. Cheese.

/ftfy

I'm going to start buying cheese tokens. I heard they're like the bit coins of the hood. I saw it on national geographic.

Ha. My wife gives herself a certain amount of 'cheese tokens' every week. Meaning how much cheese she allows herself to consume. She farking loves cheese, but it's her long term frenemy.

We all have frenemies. Mine would have to be vodka at the moment. My good bottle and I are on much better terms than my ex and I tho. I'd enter into a homosexual marriage with mr chuck e cheese before I ever see that biatch again.


Ooooooh vodka. At my worst, I was putting away a handle and a half a day. Went cold turkey after years, damned near killed me. Now, even the smell makes me want to ralph.
 
2014-01-09 05:26:22 AM

fusillade762: Food was flying and drinks then she took the metal thing off the table and threw it

You know, that thing. It's made of metal.


"Food was flying and drinks then she took a ball and threw it at those holes in the game thing that they call skiing even though it's like bowling and it went into the top hole and a bunch of tickets came out of the ticket thing," she said.
 
2014-01-09 05:58:44 AM
I wonder how tall the people involved were?
Whenever I hear a story about some random riot or outbreak of violence, I'm always really curious about the height of the people involved - but the media never tells you.
I think we all know what they're trying to cover up.
Randy Newman knows the score.
 
2014-01-09 05:59:28 AM

robohobo: OMG! We're All Gonna Die!: robohobo: OMG! We're All Gonna Die!: robohobo: OMG! We're All Gonna Die!: White people own Chuck E. Cheese.

/ftfy

I'm going to start buying cheese tokens. I heard they're like the bit coins of the hood. I saw it on national geographic.

Ha. My wife gives herself a certain amount of 'cheese tokens' every week. Meaning how much cheese she allows herself to consume. She farking loves cheese, but it's her long term frenemy.

We all have frenemies. Mine would have to be vodka at the moment. My good bottle and I are on much better terms than my ex and I tho. I'd enter into a homosexual marriage with mr chuck e cheese before I ever see that biatch again.

Ooooooh vodka. At my worst, I was putting away a handle and a half a day. Went cold turkey after years, damned near killed me. Now, even the smell makes me want to ralph.


HAHA made me think of this.

"his name is Raaaalllllppphhhh:"

i1.ytimg.com
 
2014-01-09 06:04:15 AM
static4.wikia.nocookie.net ... Where a shiv can be a shiv

www.knifecenter.com
 
2014-01-09 06:17:32 AM

Dahnkster: [static4.wikia.nocookie.net image 195x103] ... Where a shiv can be a shiv

[www.knifecenter.com image 500x150]


Well, tall people are really good with knives - they have long arms.
But, of course, the Liberal Media refuses to tell us how tall the people involved in this "incident" were.
 
2014-01-09 06:37:06 AM

OMG! We're All Gonna Die!: White people.


Always is.
 
2014-01-09 07:26:19 AM
Oh, you want me to guess where this took place?

Let's see, it has to obviously be in, oh I don't know, Lincoln Park, IL?,
http://www.chicagotribune.com/news/local/breaking/chi-2-arrested-3-in j ured-after-brawl-at-lincoln-park-chuck-e-cheeses-20131021,0,7169039.st ory">http://www.chicagotribune.com/news/local/breaking/chi-2-arrested -3-inj ured-after-brawl-at-lincoln-park-chuck-e-cheeses-20131021,0,7169039.st ory

Brookfield Township, Wisconsin?
http://wtkr.com/2013/08/02/chuck-e-cheese-pizza-parents-and-punches/" >http://wtkr.com/2013/08/02/chuck-e-cheese-pizza-parents-and-punches/

Long Island?
http://news.yahoo.com/video/brawl-erupts-chuck-e-cheese-043530095.htm l">http://news.yahoo.com/video/brawl-erupts-chuck-e-cheese-043530095. html
 
2014-01-09 07:37:28 AM

jtown: I know it's totally off topic but has anyone ever tried a CeC pizza?  Dad used to take us there back in the way before but I can't recall ever actually eating.


That's the buffet one?
 
2014-01-09 07:43:50 AM
Now that my youngest kid is 9, you'd have to pay me to go to a CeC. The place is a human wasteland.
 
2014-01-09 07:53:59 AM

robohobo: OMG! We're All Gonna Die!: robohobo: OMG! We're All Gonna Die!: robohobo: OMG! We're All Gonna Die!: White people own Chuck E. Cheese.

/ftfy

I'm going to start buying cheese tokens. I heard they're like the bit coins of the hood. I saw it on national geographic.

Ha. My wife gives herself a certain amount of 'cheese tokens' every week. Meaning how much cheese she allows herself to consume. She farking loves cheese, but it's her long term frenemy.

We all have frenemies. Mine would have to be vodka at the moment. My good bottle and I are on much better terms than my ex and I tho. I'd enter into a homosexual marriage with mr chuck e cheese before I ever see that biatch again.

Ooooooh vodka. At my worst, I was putting away a handle and a half a day. Went cold turkey after years, damned near killed me. Now, even the smell makes me want to ralph.


How is it possible to drink that much? Seriously.
 
2014-01-09 08:03:41 AM

jtown: I know it's totally off topic but has anyone ever tried a CeC pizza?  Dad used to take us there back in the way before but I can't recall ever actually eating.


It falls into the "food that sucks but for some reason can't stop eating".

My local CeC has wine on the menu, but I've never seen anybody actually have any. There's a little spigot for "red" and another one for "white" behind the counter.

Classy.
 
2014-01-09 08:24:30 AM
Just quit taking food stamps there and it'll sort itself out.
 
2014-01-09 08:31:08 AM
They got a pepper spray!
 
2014-01-09 08:39:54 AM
KingoftheCheese
 
2014-01-09 08:41:00 AM
bigpeeler [TotalFark]


Probably those damned Koreans again. I noticed that no photos or names were posted. Koreans. Yep.

^ This .. and no arrests.
 
2014-01-09 08:44:17 AM

Kyro: KingoftheCheese


Yup. I kinda wanted to ask him how often brawls start out? I know the animatronics show makes me want to gouge my eyes out in itself.
 
2014-01-09 08:44:53 AM
Where a kid can possibly lose his eyesight.®
 
2014-01-09 08:50:10 AM

Pangit: Kyro: KingoftheCheese

Yup. I kinda wanted to ask him how often brawls start out? I know the animatronics show makes me want to gouge my eyes out in itself.


In the 10 years I've been with the company, I've never had a fight in my store. A deer crashing in through one of my windows and running amok, yes. But never a brawl.
 
2014-01-09 08:56:01 AM

KingoftheCheese: Pangit: Kyro: KingoftheCheese

Yup. I kinda wanted to ask him how often brawls start out? I know the animatronics show makes me want to gouge my eyes out in itself.

In the 10 years I've been with the company, I've never had a fight in my store. A deer crashing in through one of my windows and running amok, yes. But never a brawl.


where is your store?
 
2014-01-09 09:00:02 AM

You Are All Sheep: KingoftheCheese: Pangit: Kyro: KingoftheCheese

Yup. I kinda wanted to ask him how often brawls start out? I know the animatronics show makes me want to gouge my eyes out in itself.

In the 10 years I've been with the company, I've never had a fight in my store. A deer crashing in through one of my windows and running amok, yes. But never a brawl.

where is your store?


Midwest.
 
2014-01-09 09:00:32 AM

KingoftheCheese: Pangit: Kyro: KingoftheCheese

Yup. I kinda wanted to ask him how often brawls start out? I know the animatronics show makes me want to gouge my eyes out in itself.

In the 10 years I've been with the company, I've never had a fight in my store. A deer crashing in through one of my windows and running amok, yes. But never a brawl.


You've really got to work on that.  How do you expect to make it to Corporate when you don't even have a good in-store brawl on your resume?
 
2014-01-09 09:20:40 AM
Pepper spray was used by a family member, spraying children and families inside the Chuck E. Cheese's location, she said.

Concealed carry state... lucky pepper was the only thing sprayed on the crowd
static.guim.co.uk
 
2014-01-09 10:11:27 AM
I bet they were "Christians".
 
2014-01-09 11:09:19 AM

Begoggle: I bet they were "Christians".


Your comment was bad, and you should feel bad.  You need to go back to internet posting school and learn how to post more gooder.  If you're going to make stupid "haha religion" assumptions and comments, you gotta do it at the beginning of the thread, not at the end where nobody will see it after everyone else has already tired of the thread.
 
2014-01-09 11:16:47 AM

Farce-Side: Begoggle: I bet they were "Christians".

Your comment was bad, and you should feel bad.  You need to go back to internet posting school and learn how to post more gooder.  If you're going to make stupid "haha religion" assumptions and comments, you gotta do it at the beginning of the thread, not at the end where nobody will see it after everyone else has already tired of the thread.


I nawt tired
They prolly waz
 
Displayed 42 of 42 comments

View Voting Results: Smartest and Funniest


This thread is closed to new comments.

Continue Farking
Submit a Link »






Report