If you can read this, either the style sheet didn't load or you have an older browser that doesn't support style sheets. Try clearing your browser cache and refreshing the page.

(UFC)   Saturday Night MMA: UFC 165, with Jon Jones vs Alexander Gustafsson for the light heavyweight title. Streaming prelims at 6:15 PM ET, televised prelims at 8 PM ET on Fox Sports 1, main card on PPV at 10 PM ET   (ufc.com) divider line 648
    More: Cool, UFC, light heavyweights, PPV, prelims  
•       •       •

204 clicks; posted to Sports » on 21 Sep 2013 at 5:45 PM (29 weeks ago)   |  Favorite    |   share:  Share on Twitter share via Email Share on Facebook   more»



648 Comments   (+0 »)
   
View Voting Results: Smartest and Funniest

First | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | » | Last | Show all
 
2013-09-22 12:37:49 AM
-900 my ass.
 
2013-09-22 12:38:05 AM
Jones will win only because decisions nearly always go to the champ
 
2013-09-22 12:38:15 AM
I have it 48-47 Jones.
 
2013-09-22 12:38:20 AM
That was a great fight. I would love to see a round 6 to see who just stays standing
 
2013-09-22 12:38:37 AM
Great fight. I also think Gus by a round.

If Bones had a right hook, he could have ended it late easy. Easy to day when yer not winded I know.

This could go either way.
 
2013-09-22 12:38:39 AM
Gonna be ugly. Anyone thinking Jones got some 10-8's in the 4th?
 
2013-09-22 12:38:48 AM
49-46 Jones but there were some close rounds. Could see Gus winning as well
 
2013-09-22 12:38:51 AM
Regardless of who wins, both of these motherfarkers better be getting a fat bonus.
 
2013-09-22 12:38:59 AM
MMA at its finest.
 
2013-09-22 12:39:02 AM
What a monster fight
 
2013-09-22 12:39:32 AM
49-46????
 
2013-09-22 12:39:38 AM
Boo.
 
2013-09-22 12:39:50 AM
good fight.  they'll see each other again
 
2013-09-22 12:39:51 AM
B.S. decision. That third judge was nuts
 
2013-09-22 12:39:53 AM
49-46?  Fark that noise.
 
2013-09-22 12:39:55 AM
Meh.  I don't agree, but whatever.  Great fight.
 
2013-09-22 12:39:58 AM

Testiclaw: Regardless of who wins, both of these motherfarkers better be getting a fat bonus.


Gotta KO the champ
 
2013-09-22 12:39:59 AM
you suck, 49-46 judge
 
2013-09-22 12:40:06 AM
oooo, 49-46 I don't agree with. I can see the even ones. I was hoping for a split
 
2013-09-22 12:40:09 AM
49-46!?!?! FARKING JUDGES!
 
2013-09-22 12:40:25 AM
I hate hate hate Bones, but he took that, I agree.  He won it.

But 49-46 is a farking travesty.
 
2013-09-22 12:40:26 AM
I'm okay with this. Gus put on a magnificent fight, and it was a CLOSE one.
 
2013-09-22 12:40:31 AM
Can't argue with 48-47 Jones. Can't argue 48-47 Gus.

I want Part 2!!!
 
2013-09-22 12:40:57 AM
49-46? That judge is farking insane.
 
2013-09-22 12:40:58 AM
I feel like I just lived through the moment where UFC turned into Boxing. There was absolutely nothing unanimous about that decision, and I was rooting for Jones. That was farked.
 
2013-09-22 12:41:00 AM

libranoelrose: Testiclaw: Regardless of who wins, both of these motherfarkers better be getting a fat bonus.

Gotta KO the champ


You're just messing with me, aren't you?
 
2013-09-22 12:41:06 AM
Jones certainly looks like a warrior today.
 
2013-09-22 12:41:08 AM

FetusAGoGo: -900 my ass.


GOAT my ass.
 
2013-09-22 12:41:28 AM
How the fark did Jones win 49-46? Did Vegas pay off the judge?
 
2013-09-22 12:41:36 AM
I was the third judge. U mad?
 
2013-09-22 12:41:57 AM
Pretty classy as it were
 
2013-09-22 12:42:08 AM
Crowd clearly thinks Gus won.
 
2013-09-22 12:42:13 AM
I think the idea of Jones dominating the heavyweight division is dead now.
 
2013-09-22 12:42:14 AM
Good on Jones for speaking respectfully about Gus.
 
2013-09-22 12:42:22 AM

yookaloco: I feel like I just lived through the moment where UFC turned into Boxing. There was absolutely nothing unanimous about that decision, and I was rooting for Jones. That was farked.


This. Gustafson got hosed to not even get a decision, and 49-46?
 
2013-09-22 12:42:54 AM

Testiclaw: You're just messing with me, aren't you?


Yeah, it seemed like you could use a laugh!
 
2013-09-22 12:43:00 AM
Rematch! Rematch! Rematch!
 
2013-09-22 12:43:32 AM
Respect from Gus as well. Excellent. I hate trash talk and posturing.

Gimme gimme GIMME that rematch!
 
2013-09-22 12:43:36 AM

libranoelrose: Testiclaw: You're just messing with me, aren't you?

Yeah, it seemed like you could use a laugh!


d2tq98mqfjyz2l.cloudfront.net
 
2013-09-22 12:44:15 AM
Jones might have broke his foot on Gus's head.
 
2013-09-22 12:44:36 AM

machoprogrammer: yookaloco: I feel like I just lived through the moment where UFC turned into Boxing. There was absolutely nothing unanimous about that decision, and I was rooting for Jones. That was farked.

This. Gustafson got hosed to not even get a decision, and 49-46?


I had Jones taking rounds 2, 4 and 5 so the 48-47 made sense to me but yeah 49-46 is someone getting paid off.
 
2013-09-22 12:44:56 AM
Both guys have awesome chins.  Both took a million shots and kept going.  Both used skill, and not just sloppy trading.  Gotta love a fight like this.
 
2013-09-22 12:45:50 AM

noblehammer16: Rematch! Rematch! Rematch!


Absolutely. What was the stat?  A 4-1 ratio on significant strikes? Jeebus, I could see if it was a close decision.
 
2013-09-22 12:45:51 AM
I had Gus winning, but I am aware of the bias that tends to favor the champ in terms of scoring, so I can see him winning it.  Gus was great early, but Bones had some nice smacks in those later rounds.

But 49-46 is outrageous.
 
2013-09-22 12:46:01 AM
Damn, Jones looks like he just got out of a car crash
 
2013-09-22 12:46:04 AM
presser should be fun
 
2013-09-22 12:46:53 AM

wesmon: I had Jones taking rounds 2, 4 and 5


same
 
2013-09-22 12:46:57 AM
49-46? WTF?
 
2013-09-22 12:47:33 AM

wesmon: machoprogrammer: yookaloco: I feel like I just lived through the moment where UFC turned into Boxing. There was absolutely nothing unanimous about that decision, and I was rooting for Jones. That was farked.

This. Gustafson got hosed to not even get a decision, and 49-46?

I had Jones taking rounds 2, 4 and 5 so the 48-47 made sense to me but yeah 49-46 is someone getting paid off.


I figured it would at least be split. I just hope there is a rematch. Glover doesn't stand a chance against Jones
 
2013-09-22 12:48:43 AM
49-46 ref was blind.  I had Jones 48-47, but I could've seen it go 48-47 the other way as well just from significant strikes, or even a tie.

Dana will rematch this, there's no way he's leaving money on the table.
 
Displayed 50 of 648 comments

First | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | » | Last | Show all

View Voting Results: Smartest and Funniest


This thread is closed to new comments.

Continue Farking
Submit a Link »






Report