If you can read this, either the style sheet didn't load or you have an older browser that doesn't support style sheets. Try clearing your browser cache and refreshing the page.

(Entertainment Weekly)   Will Frank Ocean get wrongly usurped by Mumford & Sons? Will anyone adhere to the dress code? Will anyone watch since The Walking Dead is back? It's your official Grammy Awards Discussion thread, 8PM ET on CBS   (ew.com) divider line 458
    More: Cool, Frank Ocean, Mumford & Sons  
•       •       •

741 clicks; posted to Entertainment » on 10 Feb 2013 at 7:00 PM (1 year ago)   |  Favorite    |   share:  Share on Twitter share via Email Share on Facebook   more»



458 Comments   (+0 »)
   
View Voting Results: Smartest and Funniest

Archived thread

First | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | » | Last | Show all
 
2013-02-10 10:53:10 PM

texdent: Does Seacrest even sleep?


I think he took Dick Clark Stem cells to help him through all this
 
2013-02-10 10:53:28 PM

texdent: Other than Whitney Houston, who else has died in the past year?


Robin Gibb, Marvin Hamlisch, Levon Helm, Etta James, Davy Jones, Jenni Rivera, Donna Summer, and Andy Williams, to name a few of the bigger names.
 
2013-02-10 10:55:20 PM
Listening to the musicianship in the Brubeck tribute kinda puts Taylor Swift into perspective, no?
 
2013-02-10 10:55:22 PM

WhyteRaven74: Ikam: Did they cut most of the Brubeck tribute?

looks that way, was supposed to be more to it than Chick Corea, Stanley Clarke and Kenny Garrett


Philistines.
 
2013-02-10 10:56:42 PM
RIP MCA

That one still hurts a bit.
 
2013-02-10 10:57:43 PM
At least MCA got a full screen, I guess

Kinda lame to just throw him in the middle
 
2013-02-10 10:57:49 PM

JerseyTim: RIP MCA

That one still hurts a bit.


yeah. He was too young for that
 
2013-02-10 10:58:12 PM
And of course they would somehow work in Sandy Hook.
 
2013-02-10 10:58:15 PM

JerseyTim: RIP MCA

That one still hurts a bit.


yup. Huge bummer.
 
2013-02-10 10:58:46 PM

KWess: Listening to the musicianship in the Brubeck tribute kinda puts Taylor Swift into perspective, no?

######################################

Holy cow no kidding
LOT of lost talent in the past 12 months!!!
That was an amazing list
 
2013-02-10 10:59:36 PM
Nice tribute song too.
 
2013-02-10 11:00:07 PM
Jon lord and Ronnie montrose...damn
 
2013-02-10 11:00:50 PM
I think MCA got the biggest reaction.  They could have thrown Tony Sly in there.
 
2013-02-10 11:01:16 PM
They teased LL doing some kind of tribute performance at the end. I gotta think he throws the Beasties/MCA in there somewhere. They were pretty much responsible for his career.
 
2013-02-10 11:01:43 PM
Kinda cool that Zac Brown and Mavis Staples are fronting the song. And her voice is fine form.
 
2013-02-10 11:01:58 PM
I know the song really lends it to the format, but this is pretty farking good.

Also, the girl from the Alabama Shakes can really wail.
 
2013-02-10 11:02:53 PM
This song needs more Justin Bieber.
 
2013-02-10 11:02:54 PM

Pontious Pilates: PainfulItching: ooh. They're drawing on her dress. Using it as a screen. Kinda surprised it hasn't been done before to my knowledge.

Tool did it on their last tour. White stage, they wore white jeans and white tshirts, all kinds of crazy projections and shiat.


Someone should've hacked it and drew penises.
 
2013-02-10 11:03:26 PM
Was that Abby?
 
2013-02-10 11:04:16 PM
farm9.staticflickr.com
 
2013-02-10 11:05:03 PM

James72: [farm9.staticflickr.com image 800x450]


The hell, is he phasing in and out of existence?
 
2013-02-10 11:05:40 PM

texdent: James72: [farm9.staticflickr.com image 800x450]

The hell, is he phasing in and out of existence?


I didn't even notice that until you pointed it out
 
2013-02-10 11:05:57 PM

texdent: The hell, is he phasing in and out of existence?


"this is how fast I fondle Katy's tits"
 
2013-02-10 11:06:04 PM
The Grammys just need a little box in the corner with a shot of Katie Perry running constantly. I think what's what we all want
 
2013-02-10 11:06:20 PM
He's got the "I'm farking her later tonight and you aren't! MUHAHAHAHAHAHAHA!!"
 
2013-02-10 11:06:27 PM
Beautiful Creatures, may or may not want to see.
 
2013-02-10 11:08:47 PM
Damn, these are running over tonight eh?
 
2013-02-10 11:09:41 PM
I hope LL does something for MCA. Linkin Park did a pretty good cover of Sabotage on their tour this summer.
 
2013-02-10 11:09:52 PM
How did this not get cut?
 
2013-02-10 11:10:10 PM
You know who would be better at singing this?

ELTON farkING JOHN
 
2013-02-10 11:10:27 PM
este Juan Mayer
 
2013-02-10 11:10:59 PM
The fark is this? At least do it on a piano. Not for me.
 
2013-02-10 11:11:33 PM

texdent: James72: [farm9.staticflickr.com image 800x450]

The hell, is he phasing in and out of existence?


Maybe he's here from the future and has to get his parents to kiss before he can go, uhh, back to the...
 
2013-02-10 11:11:46 PM

Popcorn Johnny: You know who would be better at singing this?

ELTON farkING JOHN


did he die during the commercial break or something? Hasty tribute?
 
2013-02-10 11:11:55 PM
And I bet security is just off stage to prevent Chris Brown from rushing the stage.
 
2013-02-10 11:12:18 PM
Hahahahaha this song is about Forest Gump???
 
2013-02-10 11:13:21 PM
This guy won a Grammy? lol.
 
2013-02-10 11:13:25 PM
No really, this guy is popular?  This is one of the worst songs I've ever heard.
 
2013-02-10 11:13:31 PM
Run Forest...
 
2013-02-10 11:13:36 PM
No, really, is this about Forrest Gump?
 
2013-02-10 11:13:36 PM
Uhhhh... this is Grammy material?
 
2013-02-10 11:13:49 PM
Maybe this is why Chris Brown got in a fight with him.
 
2013-02-10 11:14:11 PM
farm9.staticflickr.com
 
2013-02-10 11:14:11 PM
Holy crap, this guy can't sing on key to save his life.
This is painful.
 
2013-02-10 11:14:24 PM
I don't understand the Frank Ocean hype
 
2013-02-10 11:14:25 PM
What the fark is this for real?
 
2013-02-10 11:14:30 PM
I don't get it.
 
2013-02-10 11:14:43 PM
This song is dog balls
 
2013-02-10 11:14:49 PM
Wtf, gump?  Gotta be a certain kinda state to enjoy this farking bs music.
 
2013-02-10 11:15:09 PM
This is basically like Michael Bolton singing about Captain Jack Sparrow.
 
Displayed 50 of 458 comments

First | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | » | Last | Show all

View Voting Results: Smartest and Funniest


This thread is archived, and closed to new comments.

Continue Farking
Submit a Link »






Report