If you can read this, either the style sheet didn't load or you have an older browser that doesn't support style sheets. Try clearing your browser cache and refreshing the page.

(YouTube) Video Alan Rickman should be in everything   (youtube.com) divider line 75
    More: Video, Alan Rickman, original work  
•       •       •

14548 clicks; posted to Entertainment » on 30 Oct 2012 at 8:17 AM (2 years ago)   |  Favorite    |   share:  Share on Twitter share via Email Share on Facebook   more»



75 Comments   (+0 »)
   
View Voting Results: Smartest and Funniest

Archived thread

First | « | 1 | 2 | » | Last | Show all
 
Skr
2012-10-30 08:20:05 AM  
Seen this here before, it is still awesome. And I do concur that Alan Rickman can make even otherwise unwatchable movies... watchable. Something about his gravelly voice along with Jeremy Iron's just seem made to highly entertain.
 
2012-10-30 08:21:20 AM  
There is not a single movie with Alan Rickman that I would dislike.

I just know if Rickman is in it, It's a good one.
 
2012-10-30 08:22:11 AM  
Like my vagina.
 
2012-10-30 08:23:55 AM  

Todashy: Like my vagina.


With a spoon?
 
2012-10-30 08:24:55 AM  
I knew drinking tea was a waste of time but I didn't realize how much time it wasted!
 
2012-10-30 08:25:50 AM  
I am an exceptional tea brewer, Mrs. McClane. And since I'm moving up to table flipping, you should be more polite.
 
2012-10-30 08:27:11 AM  
By Grabthar's Hammer, this tea is not Earl Grey!
 
2012-10-30 08:27:29 AM  

Todashy: Like my vagina.


ok then...

qph.cf.quoracdn.net
 
2012-10-30 08:29:10 AM  

Summoner101: By Grabthar's Hammer, this tea is not Earl Grey!


HA!
 
2012-10-30 08:29:25 AM  

Todashy: Like my vagina.


Someone's drinking early.
 
2012-10-30 08:30:54 AM  
AGAIN?!?
 
2012-10-30 08:33:17 AM  
I hope he's gonna be in the Good Omens miniseries....
 
2012-10-30 08:34:14 AM  
Yipee-kay yay, Mr Lipton!
 
2012-10-30 08:37:49 AM  
 
2012-10-30 08:38:43 AM  

Todashy: Like my vagina.


I'd be careful. I hear his wand killed a guy.
 
2012-10-30 08:43:31 AM  
Oh shiat. ~4 minutes in, the look on his face is kinda terrifying.
 
2012-10-30 08:50:37 AM  
I re-watched "Bottle Shock" last week. The supremely constipated look on Rickman's face in the final scene is probably my favorite part of that great movie.
 
2012-10-30 08:53:28 AM  
Quite right, Mr Rickman. Tea should be made with freshly drawn boiling water. Dangling a tea bag in a cup like that is most definitely a table-chucking offence.
 
2012-10-30 08:53:39 AM  

INeedAName: Todashy: Like my vagina.

I'd be careful. I hear his wand killed a guy.


Spoiler: Snape kills Hans Gruber.
 
2012-10-30 08:55:08 AM  

thisispete: Todashy: Like my vagina.

With a spoon?


Why a spoon, sire?
 
2012-10-30 08:55:14 AM  

Skr: Seen this here before, it is still awesome. And I do concur that Alan Rickman can make even otherwise unwatchable movies... watchable. Something about his gravelly voice along with Jeremy Iron's just seem made to highly entertain.


I don't know who Jeremy Irons is, but I'd watch a movie of just Rickman and Michael Ironside arguing. That would be awesome.
 
2012-10-30 08:55:21 AM  
rofltic.com
 
2012-10-30 08:56:02 AM  
I can't remember where I heard it, but someone suggested Alan Rickman to do the voice of the tube announcements. "The next stop is Euston, change here for the Victoria line... do not disappoint me". "The Northern Line will not be running, for the rest of its life". "I will count to 3, then the doors will close, there will not be a four". "This station is Morden, change here, because it's the end of the line, you twit!" Now it crosses my mind every time i'm on the tube, and every time I tell someone they say, "hah, yeh, or ... x", suggesting someone else for the role, failing to understand the greatness that is Alan Rickman.
 
2012-10-30 08:57:54 AM  

LazarusLong42: INeedAName: Todashy: Like my vagina.

I'd be careful. I hear his wand killed a guy.

Spoiler: Snape kills Hans Gruber.


Quigley kills Snape
 
2012-10-30 08:59:14 AM  
The eyes looking up at 3:50 burn into your soul.
 
2012-10-30 09:01:05 AM  

Felgraf: I hope he's gonna be in the Good Omens miniseries....


Wait, you mean like Terry Pratchett/Neil Gaiman Good Omens?

omg omg omg.

http://www.bleedingcool.com/2012/10/01/terry-pratchetts-own-tv-compa ny -to-adapt-good-omens-and-the-watch/

Felgraf, you are now my friend. Whether you like it or not.
 
2012-10-30 09:05:18 AM  

tarthrin: Felgraf: I hope he's gonna be in the Good Omens miniseries....

Wait, you mean like Terry Pratchett/Neil Gaiman Good Omens?

omg omg omg.

http://www.bleedingcool.com/2012/10/01/terry-pratchetts-own-tv-compa ny -to-adapt-good-omens-and-the-watch/

Felgraf, you are now my friend. Whether you like it or not.


Don'tfarkitupDon'tfarkitupDon'tfarkitupDon'tfarkitupDon'tfarkitupDon' t farkitupDon'tfarkitupDon'tfarkitupDon'tfarkitupDon'tfarkitupDon'tfarki tupDon'tfarkitupDon'tfarkitupDon'tfarkitupDon'tfarkitupDon'tfarkitup

Otherwise yeah, best news of the day.
 
2012-10-30 09:05:41 AM  
He really didn't like that brand of tea, huh?
 
2012-10-30 09:05:57 AM  
Why Alan Rickman and Bruce Willis haven't been team up in a buddy movie, is proof of the corruption of Hollywood.
 
2012-10-30 09:12:39 AM  
Not action films, and some really really good acting.

Bottle Shock
Snow Cake
 
2012-10-30 09:23:40 AM  
I've had three hours of sleep, and the tangential news that they're finally adapting Good Omens as a miniseries gives me such a raging hard-on and has automatically made my day at least seven million quadrillion percent better.
 
2012-10-30 09:28:43 AM  

Summoner101: By Grabthar's Hammer, this tea is not Earl Grey!


Came in for the Galaxy Quest reference.

/leaving satisfied!
//That movie still cracks me up!
 
2012-10-30 09:37:10 AM  
In a perfect world everyone would have the opportunity to watch Alan Rickman be as snide and abrasive as can portray so well to someone that deserved it. Like someone with 13 items in the 12 item express lane that also tries to write a check. BAM! Rickman appears and by time he is done they are in tears.
 
2012-10-30 09:37:30 AM  

Todashy: Like my vagina.


Don't tell me what to do.
 
2012-10-30 09:49:41 AM  
Oh that's very kind of you, Mr. Cowboy.
Shoot the tea!

/meh, I tried

Slaxl: I can't remember where I heard it, but someone suggested Alan Rickman to do the voice of the tube announcements. "The next stop is Euston, change here for the Victoria line... do not disappoint me". "The Northern Line will not be running, for the rest of its life". "I will count to 3, then the doors will close, there will not be a four". "This station is Morden, change here, because it's the end of the line, you twit!" Now it crosses my mind every time i'm on the tube, and every time I tell someone they say, "hah, yeh, or ... x", suggesting someone else for the role, failing to understand the greatness that is Alan Rickman.


Ha that's awesome.
 
2012-10-30 09:51:19 AM  
Alan Rickman's answering machine...

Link
 
2012-10-30 10:03:01 AM  
One of my favorite Rickman films:
Blow Dry
 
2012-10-30 10:06:34 AM  
Rickman thread! Yay!

/runs out Kermit the Frog style....YAAAAAY!
 
2012-10-30 10:30:19 AM  

Todashy: Like my vagina.


*nods in agreement*
 
2012-10-30 10:41:54 AM  
I'll just leave this here:

http://www.youtube.com/watch?v=zBsg1urLN7I
 
2012-10-30 10:50:32 AM  
i0.kym-cdn.com
 
2012-10-30 10:58:13 AM  
Woah. That was deep.


Todashy: Like my vagina.


Yep.
 
2012-10-30 11:00:12 AM  

Todashy: Like my vagina.


I like your vagina.
But I don't *like* like your vagina...

/Vagina
 
2012-10-30 11:35:46 AM  

thisispete: Todashy: Like my vagina.

With a spoon?


25.media.tumblr.com
 
2012-10-30 12:07:50 PM  
The voice of God.....
 
2012-10-30 12:10:51 PM  

Cheesehead_Dave: The eyes looking up at 3:50 burn into your soul.


He was boiling the tea water merely by scowling at it.
 
2012-10-30 12:11:50 PM  

Skr: Something about his gravelly voice along with Jeremy Iron's just seem made to highly entertain.

Makes sense then, that they were cast as brothers...
 
2012-10-30 12:19:58 PM  

tarthrin: Felgraf: I hope he's gonna be in the Good Omens miniseries....

Wait, you mean like Terry Pratchett/Neil Gaiman Good Omens?

omg omg omg.

http://www.bleedingcool.com/2012/10/01/terry-pratchetts-own-tv-compa ny -to-adapt-good-omens-and-the-watch/

Felgraf, you are now my friend. Whether you like it or not.


If anyone can do it right, the BBC can, yeah.

/Please be good please be good please be good.
 
2012-10-30 01:08:40 PM  
WTF did I just watch?
 
2012-10-30 01:20:12 PM  

freetomato: I re-watched "Bottle Shock" last week. The supremely constipated look on Rickman's face in the final scene is probably my favorite part of that great movie.


I loved how he tried eating a piece of KFC chicken part. Or his scene where he dipped a corn chip into guacamole.
 
Displayed 50 of 75 comments

First | « | 1 | 2 | » | Last | Show all

View Voting Results: Smartest and Funniest


This thread is archived, and closed to new comments.

Continue Farking
Submit a Link »
On Twitter





In Other Media


  1. Links are submitted by members of the Fark community.

  2. When community members submit a link, they also write a custom headline for the story.

  3. Other Farkers comment on the links. This is the number of comments. Click here to read them.

  4. Click here to submit a link.

Report