If you can read this, either the style sheet didn't load or you have an older browser that doesn't support style sheets. Try clearing your browser cache and refreshing the page.

(WWE)   Will CM Punk again be jobbed out to a senior citizen and a bad Goldberg clone? How many fans will be beaten tonight? Does John Cena also use his special elbow tape on his hefty groupies to prevent jiggle? It's WWE Monday Night Raw, 8 PM on USA   (wwe.com) divider line 1214
    More: Interesting, Goldberg, John Cena  
•       •       •

262 clicks; posted to Sports » on 15 Oct 2012 at 7:00 PM (1 year ago)   |  Favorite    |   share:  Share on Twitter share via Email Share on Facebook   more»



1214 Comments   (+0 »)
   
View Voting Results: Smartest and Funniest

Archived thread

First | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | » | Last | Show all
 
2012-10-15 08:32:33 PM
He's a monster of a man....that I would have to carry to a 2.5 star match
 
2012-10-15 08:32:45 PM

FinFangFark: well, why the fark did you pose for the picture if you didn't want to be the devil? that's some silly promo logic.


It's Photoshopped, I can tell by yadayadayada
 
2012-10-15 08:32:57 PM
Punk is the devil 
encrypted-tbn2.gstatic.com
 
2012-10-15 08:33:03 PM
@WWECreative_ish

Did you know: @CMPunk is the first WWE Champion to wear a yellow shirt and NOT release a sex tape #RAWTonight
 
2012-10-15 08:33:07 PM
Devils aren't real and imaginary world. Punks an atheist?
 
2012-10-15 08:33:08 PM
Right Robsul82?
 
2012-10-15 08:33:09 PM

robsul82: "We all know devils don't really exist..."

Uh oh, Linda's gotta talk to the Christian conservatives now.


If you are going to drop the belt at HITC anyhow for the punch, why not go out in style.
 
2012-10-15 08:33:24 PM

KellyKellyKelly: phedex: KellyKellyKelly: Ugh, that shirt...

I like the shirt. Most wrestling shirts are stupid looking and covered with wwe logos.. If that shirt didnt have stuff on the back of it I would buy one.

If it wasn't that hideous shade of yellow... nah, still wouldn't get it.


I like it the color...of course that is coming from the same guy who owns this:

ecx.images-amazon.com
 
2012-10-15 08:33:28 PM
McMahon
 
2012-10-15 08:33:39 PM
HANDTEEN!
 
2012-10-15 08:33:41 PM
It's a pic of Hornswoggle right?!?
 
2012-10-15 08:33:54 PM

TheManofPA: robsul82: "We all know devils don't really exist..."

Uh oh, Linda's gotta talk to the Christian conservatives now.

If you are going to drop the belt at HITC anyhow for the punch, why not go out in style.


"Before I unveil this picture, let me tell you why Supply Side economics doesn't work!"
 
2012-10-15 08:33:56 PM
So......not the Undertaker time.

Is it no one? I'm betting it is no one; make Vince choose (or himself)
 
2012-10-15 08:33:59 PM
"A little bit of decorum and respect while I unveil my opponent, please."
 
2012-10-15 08:34:04 PM

Igor Jakovsky: Devils aren't real and imaginary world. Punks an atheist?


Yep. As he once said to Teddy Hart "There is no God, and the cage wasn't 30 feet."
 
2012-10-15 08:34:04 PM
Vince should come out, say "No, you won't be facing the one armed man, you'll be facing the one-legged man!" and bring out Zack Gowen.
 
2012-10-15 08:34:21 PM
Guess Cena's doctor hasn't called back yet.
 
2012-10-15 08:34:34 PM
Vince to the stage.
 
2012-10-15 08:34:41 PM
Uh oh times up Punk
 
2012-10-15 08:34:45 PM

The_Y2P_Problem: TheManofPA: robsul82: "We all know devils don't really exist..."

Uh oh, Linda's gotta talk to the Christian conservatives now.

If you are going to drop the belt at HITC anyhow for the punch, why not go out in style.

"Before I unveil this picture, let me tell you why Supply Side economics doesn't work!"


I'm going to bring out Kane. Since Vince loves debates so much, let's talk about the gold standard
 
2012-10-15 08:34:45 PM

phedex: KellyKellyKelly: phedex: KellyKellyKelly: Ugh, that shirt...

I like the shirt. Most wrestling shirts are stupid looking and covered with wwe logos.. If that shirt didnt have stuff on the back of it I would buy one.

If it wasn't that hideous shade of yellow... nah, still wouldn't get it.

I like it the color...of course that is coming from the same guy who owns this:

[ecx.images-amazon.com image 385x355]


That's glorious! Where'd you get it?
 
2012-10-15 08:34:49 PM
SAVE_USFARK_OFF.VINCE
 
2012-10-15 08:34:50 PM
I heard you say there is no such thing as devils!
 
2012-10-15 08:35:29 PM
Triple Threat Match
 
2012-10-15 08:35:34 PM
So triple threat now right?
 
2012-10-15 08:35:37 PM
In that very ring... DRINK!
 
2012-10-15 08:35:49 PM
Just announce the triple threat and fark off, lol.
 
2012-10-15 08:35:49 PM
Hey, remember the days when it was the faces who had to overcome the odds and the heels had the deck stacked in their favor?
 
2012-10-15 08:35:54 PM
God....it's going to be both isn't it? That way Cena headlines but Ryback and Punk do all the work
 
2012-10-15 08:35:55 PM
Oh, a contract signing.

Yay.

...and didn't the Mythical WWE Board strip Vince of all his power?
 
2012-10-15 08:36:07 PM
Cena or Ryback? I chose option C: Rocks fall, everybody dies.
 
2012-10-15 08:36:14 PM

globalwarmingpraiser: Triple Threat Match


Ooooooo, so close lulz
 
2012-10-15 08:36:15 PM

robsul82: Just announce the triple threat and fark off, lol.


This...they are going to play it safe and go the trifecta route.
 
2012-10-15 08:36:18 PM
respect THAT!
 
2012-10-15 08:36:24 PM

The_Y2P_Problem: Hey, remember the days when it was the faces who had to overcome the odds and the heels had the deck stacked in their favor?


SHUT UP NERD
 
2012-10-15 08:36:33 PM
Oh, and they lifted part of the veil, under that thing is the CM Punk HITC poster, you can see the same color red
 
2012-10-15 08:36:35 PM

TheManofPA: God....it's going to be both isn't it? That way Cena headlines but Ryback and Punk do all the work


So... Punk does all the work, and Dolph Ziggler is at ringside to sell all the moves Cena and Ryberg don't?
 
2012-10-15 08:36:35 PM

FirstNationalBastard: Oh, a contract signing.

Yay.

...and didn't the Mythical WWE Board strip Vince of all his power?


Shhhh you're not supposed to remember that
 
2012-10-15 08:36:51 PM

FirstNationalBastard: Oh, a contract signing.

Yay.


Well, what else was gonna main event tonight, a wrestling match?
 
2012-10-15 08:36:52 PM

MagSeven: phedex: KellyKellyKelly: phedex: KellyKellyKelly: Ugh, that shirt...

I like the shirt. Most wrestling shirts are stupid looking and covered with wwe logos.. If that shirt didnt have stuff on the back of it I would buy one.

If it wasn't that hideous shade of yellow... nah, still wouldn't get it.

I like it the color...of course that is coming from the same guy who owns this:

[ecx.images-amazon.com image 385x355]

That's glorious! Where'd you get it?


From the good ol' amazon. Can't remember how I found it. May have been posted on SomethingAwful's old wrestlehut forum. The sleeves fit funny, but its worth it once in a while to get odd looks.
 
2012-10-15 08:37:13 PM

FirstNationalBastard: Oh, a contract signing.

Yay.

...and didn't the Mythical WWE Board strip Vince of all his power?


WHY DO YOU SUPPORT CANCER FNB. STOP PICKING OUT THE HOLES AND SUPPORT CENA
 
2012-10-15 08:37:18 PM
WWE hates breast cancer, Cena hates it most of all, vote Linda video package #1
 
2012-10-15 08:37:35 PM

TheManofPA: Oh, and they lifted part of the veil, under that thing is the CM Punk HITC poster, you can see the same color red


It's gotta be--it's gotta be Kane!
 
2012-10-15 08:37:58 PM
Damn. A breast cancer commercial that actually touched me.

/slow clap and respect for Layla
 
2012-10-15 08:38:05 PM

FirstNationalBastard: Oh, a contract signing.

Yay.

...and didn't the Mythical WWE Board strip Vince of all his power?


They stripped him from being COO. He's still Chairman.
 
2012-10-15 08:38:09 PM
Well... this is depressing.

At least they didn't put Sarah MacLachlan music underneath.
 
2012-10-15 08:38:26 PM

ShiningWizard: globalwarmingpraiser: Triple Threat Match

Ooooooo, so close lulz


In this victory, I prefer my winning in my EIP....if you know what I mean.
 
2012-10-15 08:39:02 PM

FirstNationalBastard: Well... this is depressing.

At least they didn't put Sarah MacLachlan music underneath.


Sarah only sings for beaten puppies and starving kittens.
 
2012-10-15 08:39:04 PM
My mom is a breast cancer survivor, but she lost all of her family to some form of cancer.

I feel ya Layla...you can have my shoulder to lean on. And my penis for comfort.
 
2012-10-15 08:39:24 PM

silgryphon: FirstNationalBastard: Oh, a contract signing.

Yay.

...and didn't the Mythical WWE Board strip Vince of all his power?

Shhhh you're not supposed to remember that


Well if no one is put through a Table, Foley will put himself through one.
 
Displayed 50 of 1214 comments

First | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | » | Last | Show all

View Voting Results: Smartest and Funniest


This thread is archived, and closed to new comments.

Continue Farking
Submit a Link »





Report