If you can read this, either the style sheet didn't load or you have an older browser that doesn't support style sheets. Try clearing your browser cache and refreshing the page.

(Some Guy)   Romeo and Juliet adapted for the L33T.   (angelfire.com) divider line 20
    More: Amusing  
•       •       •

2744 clicks; posted to Main » on 16 Sep 2001 at 12:00 AM (12 years ago)   |  Favorite    |   share:  Share on Twitter share via Email Share on Facebook   more»



20 Comments   (+0 »)
   

Archived thread
 
2001-09-16 12:03:00 AM
Damnit! I asked Drew if anyone had posted this in #fark and someone said he was going to submit it. Next time, submit first, ask second.
 
2001-09-16 12:06:15 AM
i love this thing
 
2001-09-16 12:19:11 AM
SO FREAKING LONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
 
2001-09-16 12:21:41 AM
I love shakespeare and all parodies, this one is great!
 
2001-09-16 01:20:15 AM
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Oh my GOD. I wet myself three times!
 
2001-09-16 01:41:36 AM
it is long, but every second is worth it......that was soooo damn funny
 
2001-09-16 01:58:55 AM
Apparently I've not sniffed as many markers as I need to. This sucked.
 
2001-09-16 01:59:22 AM
Ugh. I saw this awhile back and tried submitting it. It said somebody had already submitted it and it had been deleted from the archives...


::Does not know what that means::


::Is still trying to get his first submitted article posted::
 
2001-09-16 02:14:14 AM
Repeat..............Quite a good one, but still a repeat.
 
2001-09-16 03:02:10 AM
almost everything today is a repeat
 
2001-09-16 05:18:40 AM
"Eich Mein Labin" -Wolfenstein 3D R0><0r5

m4N 7h15 fl45h 0wnz j0o0!!@21!@2312!@!11
1 c4n'7 w417 70 5h0\/\/ 411 mi 1337 fr3ind5@@!21!123!
7H3Y'11 BEEE L1k3 M4n 7h1s 15 1i|<3 t074lly 0wnz3rs!!@#2!@!
 
2001-09-16 08:23:00 AM
Reapeat

If your gonna post repeats, make a banner for them, like you did for followup, or walken.
 
2001-09-16 09:32:09 AM
this is farking hillarious(w00t!)...i laughed so hard at this. it's actually kinda old, and if you liked this one...check out his other movie "what does suxor mean?"
 
2001-09-16 10:08:10 AM
LOL!!!! i cant blev he put the k00l@id man in it!
 
2001-09-16 02:02:29 PM
Can someone put this on a different server. I can't get the whole thing. I get to about 2 megs and loose connection and have to start from scratch. I tried using a program that'll download it and resume on disconnects but not even that's working!
 
2001-09-16 03:36:17 PM
yeah, it keeps stopping on "u suck tyballs"
 
2001-09-17 06:05:21 AM
Benny_Hill: Try some crack. It helps and works faster than markers.
 
2001-09-17 08:19:50 AM
That L33T stuff is getting a bit old.
 
2001-09-17 02:45:37 PM
It's getting real old. Half the world already thinks we can't spell and then we dream up this crap.
 
2001-09-19 11:03:24 PM
I M 1337!
*damn movie did not load for me*
 
Displayed 20 of 20 comments



This thread is closed to new comments.

Continue Farking
Submit a Link »






Report