Do you have adblock enabled?
If you can read this, either the style sheet didn't load or you have an older browser that doesn't support style sheets. Try clearing your browser cache and refreshing the page.

( Weeners Farkettes Robbie Wiliams shows his gift from God. (Kinda safe for work)   ( ) divider line 19
    More: Weeners  
•       •       •

1052 clicks; posted to Main » on 27 Oct 2002 at 7:34 AM (13 years ago)   |  Favorite    |   share:  Share on Twitter share via Email Share on Facebook   more»

19 Comments   (+0 »)

Archived thread
2002-10-26 09:19:41 PM  
2002-10-26 09:20:51 PM  
2002-10-26 09:22:12 PM  
no, that looks wrong. I meant a ??hmmmmmmm??? a WTF thinking hmmmmmm.
He' not my cuppa cuppa.
2002-10-27 07:36:20 AM  
2002-10-27 08:02:02 AM  
Look at that pic closely. The man has no penis.
2002-10-27 08:11:33 AM  
Robbie Williams: A Ken doll with a bad hair cut....

2002-10-27 08:26:32 AM  
In Femme_fatale's link he looks like John Wayne Bobbit, in the face anyways.
2002-10-27 09:23:29 AM  
Poses naked for the launch of a new "Microsite" - how appropriate.

His new album is called Swing? How about Poke? God giveth, and he taketh away, I guess.
2002-10-27 09:43:54 AM  
God, what a great way to wake up!! =)
2002-10-27 10:46:13 AM
2002-10-27 11:23:19 AM  
Since when is showing vagina safe for work?
2002-10-27 11:34:19 AM  
The name Robbie Williams and the phrase "gift from God" should NEVER be used in the same sentence.
2002-10-27 12:41:56 PM  
Is it just me, or do ither Farkers hate it when the link is "probably nsfw" or "kinda nsfw"? I mean, that's like saying "probably won't kill you".

2002-10-27 12:43:23 PM  
Make that "other Farkers"

Damn sleep.
2002-10-27 01:18:56 PM  
"I was laying in my bed last night at my house out in LA in the hills... before it came into my life, into my mind... um what is it that i have been put here for? And then i realize, that it's this, these lungs, this mouth, you know "LAAAA!" *sings loudly*. sorry, sorry... understand... did that hurt? Really sorry."

"and um, god's given me this gift, and i think it would be unfair to keep that gift from people. God's given it to me and i need to share it with the world. My gift from god is, you know, the fact that he gave me these lungs, this mouth, and as long as this holds out *rubs throat* that this doesn't get too bulky *runs fingers through hair*, you know? I can share my gift with the people."

"I just wish he would give me a dick too."
2002-10-27 04:08:33 PM  
Pretty much if he's showin off the goods and it's still kinda safe for work... you poor white folks.
2002-10-27 06:14:48 PM  
Headline could have easily read "Farkette Robbie Williams.."
Based on those pics, anyway.
2002-10-28 01:44:55 PM  
I'd hit it... if I could find it.
2002-10-28 03:24:55 PM  
uh... am I the only one who read that headline "ROBIN Williams..."? I was expecting to see something very hairy...

Must be just me...
Displayed 19 of 19 comments

This thread is archived, and closed to new comments.

Continue Farking
Submit a Link »
On Twitter

In Other Media

  1. Links are submitted by members of the Fark community.

  2. When community members submit a link, they also write a custom headline for the story.

  3. Other Farkers comment on the links. This is the number of comments. Click here to read them.

  4. Click here to submit a link.