If you can read this, either the style sheet didn't load or you have an older browser that doesn't support style sheets. Try clearing your browser cache and refreshing the page.

(WBZTV)   Tom Brady, adverse to bad karma, removed the in-flight movie while the Patriots were en route to Cincinnati after discovering that it co-starred his ex-girlfriend   (wbztv.com) divider line 106
    More: Amusing  
•       •       •

23648 clicks; posted to Main » on 02 Oct 2007 at 6:47 PM (6 years ago)   |  Favorite    |   share:  Share on Twitter share via Email Share on Facebook   more»



106 Comments   (+0 »)
   

Archived thread

First | « | 1 | 2 | 3 | » | Last | Show all
 
2007-10-02 04:14:15 PM
Ex-girlfriend *and* baby-momma.
 
2007-10-02 04:17:36 PM
Patriots'
 
2007-10-02 04:24:03 PM
THAT must've been an awkward in-flight witch hunt. "HEY...who picked this movie?"
 
2007-10-02 04:26:04 PM
Yeah, I'd hate to see my hot as hell ex girlfriend/mother of my child, in a movie. That would suck. Actually that would suck almost as much as being a starting QB who has 3 Super Bowl rings and will probably win another one this year and then start to bang Giselle, the hottest super model.

Eat me.
 
2007-10-02 04:39:50 PM
Could someone please take a moment and explain to me how watching a movie with his ex is bad karma?

I'm lost on this one.
 
2007-10-02 04:47:46 PM
-1 subby... I believe the word you are looking for here is "averse... Nice try.

As for "adverse"....
i190.photobucket.com
 
2007-10-02 05:10:57 PM
Awww, gee Tom, what a shame. You got to knock up a hot actress, then move on to a hot supermodel.

The biggest reason for that movie to be pulled is the fact that it sucked, not because it stars Captain America's former arm-candy.
 
2007-10-02 05:35:53 PM
If it wasn't a sex tape, what sense does it make? Face it, seeing your ex in films is what happens when you date actresses.
 
2007-10-02 05:54:48 PM
If it were me, I would be watching the tape and be like "yeah, I hit that" like every 3 minutes throughout the movie.
 
2007-10-02 06:51:36 PM
angryjd: If it were me, I would be watching the tape and be like "yeah, I hit that" like every 3 minutes throughout the movie.

You got that right. Maybe get on the PA to make sure they all heard it.
 
2007-10-02 06:52:08 PM
Subby needs to RTFA.
 
2007-10-02 06:52:08 PM
mikep7777: angryjd: If it were me, I would be watching the tape and be like "yeah, I hit that" like every 3 minutes throughout the movie.

You got that right. Maybe get on the PA to make sure they all heard it.


This and this
 
2007-10-02 06:52:34 PM
angryjd: Ummm, not if you got her pregnant. I don't care who you are, how much money you make, or how hot your girlfriend is, that's the last thing you want to hear when you're pondering a breakup.

This whole situation reminds me of the joke: "I hated the in-flight movie so much, I walked out."
 
2007-10-02 06:52:58 PM
Calmamity: Patriots'

Rotsky? That you?

//It'd be plural, son.
 
2007-10-02 06:53:11 PM
Hmmm...so he traded in a pregnant biatch for a millionaire Brazilian model?


WIN WIN WIN
 
2007-10-02 06:53:37 PM
What a prima donna!
 
2007-10-02 06:53:57 PM
Way to behave in regards to the mother of your child.

Asshat!
 
2007-10-02 06:54:13 PM
Maybe you shouldn't have knocked her up and then dumped her, champ. Or maybe you should grow a backbone and just suck it up, unless that'll bruise your vajayjay too much.

I love rich people who are also pricks.
 
2007-10-02 06:54:15 PM
Tom can do whatever he wants, because he's got the hottest butt in the NFL.

Right guys?

www.stat.columbia.edu
 
2007-10-02 06:54:37 PM
Tom Who?
 
2007-10-02 06:54:51 PM
Tom Brady should be holding press conferences that he isn't gay.

Watch him in the back field. He has a wider stance than Larry Craig.
 
2007-10-02 06:55:16 PM
Was that really news?

/shrug
 
2007-10-02 06:57:20 PM
msnbcmedia1.msn.com

is gonna eat your soul, Brady.


just you wait.
 
2007-10-02 06:59:40 PM
TFA did not say TOM had the movie switched. I think we can give him a pass on this one.

Besides, Da Boys gonna lay their first loss on them in a couple of weeks!
 
2007-10-02 07:01:04 PM
Hmmm, his hiney is a little on the full side. Some junk in the trunk, oh yeah, bounce baby, BOUNCE!
 
2007-10-02 07:03:54 PM
Duke Phillips' Singing Bears: is gonna eat your soul, Brady.

just you wait.


Laces out, Tony.
 
2007-10-02 07:04:27 PM
Jim_Callahan: //It'd be plural, son.

Admins fixed the headline before it went green.

Just to make me look bad, I'm sure.
 
2007-10-02 07:07:45 PM
BBRModitha: Tom Brady should be holding press conferences that he isn't gay.

Watch him in the back field. He has a wider stance than Larry Craig.


win
 
2007-10-02 07:07:50 PM
My favorite part of the article was this:

"the 2003 Al Pacino film 'The Recruit'"

Alas poor Colin... we hardly knew ye.

At least you got to fark Lindsey Lohan when she was still crazy-hot! (as opposed to plain old 'crazy')
 
2007-10-02 07:08:41 PM
Man, I hate it when I see my supermodel ex-girlfriends on in-flight movies... I feel your pain, bro...
 
2007-10-02 07:08:52 PM
*
*
*
 
2007-10-02 07:09:31 PM
Honestly....why would somebody pick Gisele over Bridget Moynahan?

WTF?

On a side note:

Tom Brady could have dumped Bridget for Cloris Leachman, and Peter King would have been telling everyone how smart he is.
 
2007-10-02 07:09:39 PM
NightOwl2255: TFA did not say TOM had the movie switched. I think we can give him a pass on this one.

But what do you want to bet...?

Besides, Da Boys gonna lay their first loss on them in a couple of weeks!

Can we have an AMEN?

AAAAAAMMMMEEEENNNN!!!

=D
 
2007-10-02 07:09:44 PM
Mike F: Yeah, I'd hate to see my hot as hell ex girlfriend/mother of my child, in a movie. That would suck. Actually that would suck almost as much as being a starting QB who has 3 Super Bowl rings and will probably win another one this year and then start to bang Giselle, the hottest super model.

Eat me.


You, Tom Brady, and the Patriots can go suck canal water!
And Bill Belicheck looks like a bum! :p

hates the patriots with the passion of a thousand burning suns!
 
2007-10-02 07:09:45 PM
daas_boot: Hmmm, his hiney is a little on the full side. Some junk in the trunk, oh yeah, bounce baby, BOUNCE!

Yeah, we're gonna be stopping and we'll need you to get off the boat. Thanks.
 
2007-10-02 07:10:25 PM
If you can't stand the heat, stay out of the Moynahan!
 
2007-10-02 07:10:28 PM
Giselle has a nice dumper.

img1.picturewizard.com
 
2007-10-02 07:11:14 PM
How disappointed I am at Fark right now. Not a single picture of said hot girlfriend, past or present.
 
2007-10-02 07:13:53 PM
Duke Phillips' Singing Bears: is gonna eat your soul, Brady.

It helps when you play in the I-AA conference.
 
2007-10-02 07:14:49 PM
Peter King last seen purging his video collection while sipping on a grande non-fat mocca latte with extra lard for good measure.
 
2007-10-02 07:16:30 PM
Holy hell! I'd eat the cron out of her crap! I'd suck the johnson of the last guy that hit it just to get a taste of that sweet puntang!
img1.picturewizard.com
 
2007-10-02 07:16:37 PM
i189.photobucket.com

Now, I hope you're paying attention to this babymama-drama, Benjamin. That Tom Brady is not a nice young man.
 
2007-10-02 07:17:19 PM
Looks like I'm getting off the boat with daas_boot.
 
2007-10-02 07:17:44 PM
I dunno, I think most of you guys are just jealous and need to stop hatin' (oh yes, I went there!). But look past the hotness of this guy's girlfriends, past or present.

Would you want to watch a video of an ex-gf that you recently had to dump in a very bad breakup? For two hours? While you were on an airplane? Especially if you already have a new hotter girlfriend?

/I can empathize.
 
2007-10-02 07:18:41 PM
The_Sponge: Honestly....why would somebody pick Gisele over Bridget Moynahan?

WTF?

On a side note:

Tom Brady could have dumped Bridget for Cloris Leachman, and Peter King would have been telling everyone how smart he is.


I dunno, Giselle has a certain "freaky put it in my pooper and make me squeal" quality to her. I like it!



CruiserTwelve: How disappointed I am at Fark right now. Not a single picture of said hot girlfriend, past or present.

you're late
 
2007-10-02 07:20:14 PM
Oh yah, and with a large group of guy friends there to make jokes and rib on you?

/Wouldn't be surprised if one of the other Pats specifically requested that that movie be shown
 
2007-10-02 07:20:20 PM
Dr. C. Beavers: I dunno, Giselle has a certain "freaky put it in my pooper and make me squeal" quality to her. I like it!

That's hawt!
 
2007-10-02 07:25:28 PM
daboodahmonk: Oh yah, and with a large group of guy friends there to make jokes and rib on you?

/Wouldn't be surprised if one of the other Pats specifically requested that that movie be shown


Took 50 responses for someone to get it right.
 
2007-10-02 07:25:39 PM
NightOwl2255: daas_boot: Hmmm, his hiney is a little on the full side. Some junk in the trunk, oh yeah, bounce baby, BOUNCE!

Yeah, we're gonna be stopping and we'll need you to get off the boat. Thanks.


img.citypages.com

Never get out of the boat. Absolutely goddamn right. Unless you make a comment about Brady's butt.
 
2007-10-02 07:26:38 PM
79 completions out of his first 100 passes of the season = The best start EVAR for a Qback.

GO PATS!
 
Displayed 50 of 106 comments

First | « | 1 | 2 | 3 | » | Last | Show all



This thread is archived, and closed to new comments.

Continue Farking
Submit a Link »






Report