If you can read this, either the style sheet didn't load or you have an older browser that doesn't support style sheets. Try clearing your browser cache and refreshing the page.

(Reuters)   Soccer coach apologizes for stripping in protest of referee's decision in Egypt. "I forgot at that moment that I was in a country whose traditions are different than my country"   (today.reuters.co.uk) divider line 30
    More: Obvious  
•       •       •

6021 clicks; posted to Main » on 05 Feb 2007 at 5:05 AM (7 years ago)   |  Favorite    |   share:  Share on Twitter share via Email Share on Facebook   more»



30 Comments   (+0 »)
   

Archived thread
 
2007-02-04 10:42:02 PM  
What the hell goes on in Portugal?

Bend over, and I'll show you.
 
2007-02-04 11:07:14 PM  
So if he was in Portugal, it would be appropriate for the coach to strip down and expose his package?
 
2007-02-04 11:07:54 PM  
Well, now that the headline has changed, my Boobies makes no sense.

/I guess I was the one who just got bent over.
 
2007-02-04 11:08:47 PM  
and I just bent myself over again.
 
2007-02-04 11:20:44 PM  
MorningBreath: my Boobies makes no sense.

I've seen your profile.
They make all kinda sense ta me.
 
2007-02-04 11:27:46 PM  
MorningBreath: Bend over, and I'll show you.

You're just all about the buttsecks, aren't you?
 
2007-02-04 11:46:51 PM  
MorningBreath: and I just bent myself over again.

With a picture like that in your profile, you're really asking for it, you know.
 
2007-02-05 01:28:35 AM  
I'm just wondering how this is supposed to sway a referee's decision. . .
 
2007-02-05 05:20:53 AM  
MorningBreath: Well, now that the headline has changed, my Boobies makes no sense.

*Checks profile*

Your boobies make perfect sense to me...
 
2007-02-05 05:20:55 AM  
I just saw MorningBreath's profile..
What were we talking about again?
 
2007-02-05 05:25:12 AM  
cantsleep: I just saw MorningBreath's profile..
What were we talking about again?



Um, uh, um, I know this one. Hold on a sec, give me a minute...don't rush me, dammit.

/Who am I?
 
2007-02-05 05:32:02 AM  
img57.imageshack.us
/wow
//kinda see through
 
2007-02-05 05:35:45 AM  
well at least he didnt try to blame it all on a heat stroke or something to that effect.
 
2007-02-05 06:33:54 AM  
Robot Lincoln:

Did you say something?
 
2007-02-05 06:41:11 AM  
lol. i read this and checked her profile and thought, man someones gonna post that on the comments section. and i scroll down and yup.

anyone else go on a mild clicking spree looking for more fark users with teh boobies?
 
2007-02-05 07:11:31 AM  
sift
Always
 
2007-02-05 07:38:14 AM  
Football.
 
2007-02-05 08:27:38 AM  
holy majoly caholies, if ever there was a cause for stripping, it'd be MorningBreath.

/off to have a bit of a strip
//but not in portugal
 
2007-02-05 09:17:54 AM  
This thread is awesome.
 
2007-02-05 11:00:33 AM  
All aboard, now departing for the thread derail!
 
2007-02-05 11:46:03 AM  
Go outside. The real world is filled with good-looking women. Much higher ratio than on fark, guys. Although I will say I live on a college campus.

No old men stripping when they're angry, either.
 
2007-02-05 12:32:01 PM  
*looks at Morningbreath's photo* Holy molly.Women like that do exist!

Sorry about the film scuttling. :(
 
2007-02-05 01:38:51 PM  
MorningBreath:

Sooooo, How you doin'?
 
2007-02-05 01:55:36 PM  
I thought it was only us “ugly American tourist” that did that sort of thing.
 
2007-02-05 02:23:52 PM  
Wow. I guess soccer is good for something.

/You learn something every day.
 
2007-02-05 02:30:12 PM  
Ummm MorningBreath, I don't know if anyone has told you this before, but you have massive knockers. Just so you know.
 
2007-02-05 05:18:09 PM  
Does Portugal have a *woman's*soccer team?
 
2007-02-05 05:18:51 PM  
Well worth the money i'm sure.
 
2007-02-06 12:23:44 AM  
I think MorningBreath is a male.
 
2007-02-08 03:35:18 PM  
I dunno about MorningBreath's flicks since the at work firewall blocks imageshack and all those other photo hosting sites...

But I do know that I'm gonna have to put an ad in the paper asking for people interesting in casting for "I see London, I see France" just to see what kind of responses I get. Oh crap, it's already the title of some damn Playboy reality show episode.

/Maybe I'll just say it's a stage production.
 
Displayed 30 of 30 comments



This thread is archived, and closed to new comments.

Continue Farking
Submit a Link »
On Twitter





In Other Media


  1. Links are submitted by members of the Fark community.

  2. When community members submit a link, they also write a custom headline for the story.

  3. Other Farkers comment on the links. This is the number of comments. Click here to read them.

  4. Click here to submit a link.

Report