If you can read this, either the style sheet didn't load or you have an older browser that doesn't support style sheets. Try clearing your browser cache and refreshing the page.

(Some Guy)   Hobbit name generator   (barrowdowns.com) divider line 87
    More: Cool  
•       •       •

7898 clicks; posted to Main » on 19 Jan 2002 at 8:19 AM (12 years ago)   |  Favorite    |   share:  Share on Twitter share via Email Share on Facebook   more»



87 Comments   (+0 »)
   

Archived thread

First | « | 1 | 2 | » | Last | Show all
 
2002-01-19 08:38:26 AM
I can't get it to work. farked?
 
2002-01-19 08:39:07 AM
Gormadoc Cotton from the North Moors says, "REPEAT."

And FYI: Today's Date in the Shire
28 Afteryule
T.A. 3019 - The Fellowship of the Ring experiments with drunken buggery.
 
2002-01-19 08:40:50 AM
never mind.

Bandobras Cotton from Whitwell.
 
2002-01-19 08:41:03 AM
Myrtle Headstrong from Yale

I think I almost like this except for the "Myrtle" part!
 
2002-01-19 08:49:19 AM
This site is definetly getting farked.
 
2002-01-19 08:57:36 AM
: Remember to send Aunt Jeanie a card for her birthday. Had fun seeing you over the Yule.
 
2002-01-19 08:58:47 AM
Wow..mine was 'Hopeless Dungeons & Dragons Dork Who Never Gets Laid from My Parent's Basement'
 
2002-01-19 08:59:18 AM
OK, that made no sense. There was supposed to be a Bandobras at the beginning. Damn these stubby Hobbit fingers. I can barely see into the keyboard tray as it is...
 
2002-01-19 08:59:44 AM
Cool!!! My name is Thispagecannotbedisplayed. Must be French or something. Cool.
 
2002-01-19 09:07:02 AM
I don't believe you did it right, Bigpeeler cause mine said the same thing. And you and me, well, we're not exactly clones, eh?
 
2002-01-19 09:10:04 AM
Not quite;)

By the way, from what I've been reading on some of these threads, you've become Fark's resident "ladies man". Good luck with your new title. You don't need a Hobbit name now.
 
2002-01-19 09:13:10 AM
Hanna Brandybuck from Tighfield

WTF sort of name is that???

Hi there HX,good to see you sweetie :)
 
2002-01-19 09:45:57 AM
Nick Tussle from Tuckborough says that's better than my Oz prison biatch name of Herr Homo.
 
2002-01-19 09:50:54 AM
 
2002-01-19 09:51:40 AM
 
2002-01-19 09:52:36 AM
sorry.....just woke up
 
2002-01-19 09:58:35 AM
Marigold Hill from Hobbiton...hmmmm...could've been worse.
 
2002-01-19 09:58:36 AM
Damn it, Hanna Brandybuck, you make me laugh. WTF sort of name is that?
Hanna Brandybuck!
Hanna Brandybuck!
Hanna Brandybuck!

I'm not a ladies man, Bigpeeler, I'm a lady-man.
I guess I'll go try this damn thing again.
 
2002-01-19 10:03:19 AM
My name was "Gerontius Baggins from Sackville." If that's not the name of a Hobbit porn flick, I don't know what is.
 
2002-01-19 10:03:24 AM
Exactly Hytes...WTF sort of name is that???

Hanna Brandybuck from Tighfield

sort of reminds me of a porn stars name or something....
 
2002-01-19 10:05:01 AM
Peregrin Black from Gamwich

A sandwich is just a sandwich...but a Gamwich is a....



Mornin' Hytes!!!!
 
2002-01-19 10:05:49 AM
**Merimas Brownlock from Pincup***

LMFAO..that is the name I got when I typed your name in HX.
 
2002-01-19 10:08:15 AM
**Ruby Brownlock from Pincup**

That is what I get if I put you in as female...LOL
 
2002-01-19 10:12:17 AM
That's bullshiat.
When I typed my name in I got Doderic Black from Hardbottle!
When I used my real life name I got Seredic Grubb from Haysend!
Who the hell am I?

Oh, and good morning Jack-o. You're looking beautiful today. What's your Hobbit name?
 
2002-01-19 10:12:54 AM
Cool! My submission got posted!
 
2002-01-19 10:15:12 AM
Hytes: Jacko is Peregrin Black from Gamwich
 
2002-01-19 10:17:01 AM
Farker=Saradoc Bridger from Bywater
 
2002-01-19 10:17:42 AM
I guess I'm going to go with Rudy Browncock or whatever....

EQAddict: I wouldn't be bragging about this with me being close by right now and all. Doordick Black with Hardbottle mad at funny names.
 
2002-01-19 10:18:30 AM
Farkette=Robin Sandyman from Longbottom

hehehehe.....'Longbottom'
 
2002-01-19 10:19:35 AM
Mimosa Greenhand from Bywater.
I'm a fruity drink?
 
2002-01-19 10:20:30 AM
I am now officially convinced that all farkers including myself are brain dead...as only the brain dead would even bother with this stuff...haha
 
2002-01-19 10:21:05 AM
*sigh* Hobettes from Bywater.....they crazy grrls.
 
2002-01-19 10:23:15 AM
 
2002-01-19 10:25:50 AM
Oh, those hairy toes!
 
2002-01-19 10:26:10 AM
You guys should really go and check out the pic of the 2 hot chicks in the feamale brothel thread ;)
 
2002-01-19 10:26:49 AM
Female Farker : Pearl Bridger from Bywater
 
2002-01-19 10:27:26 AM
AeroSquid LOL- I have that book. :)
 
2002-01-19 10:28:18 AM
Pudpuller from Palookaville.....Hey! I wuz robbed!!!

 
2002-01-19 10:30:02 AM
C'mon Hytes go check ot the the pic out,you will even be thrilled to bits with it....lol
 
2002-01-19 10:40:35 AM
LOL
I went to that stilesproject site for the first time last night. Left so I wouldn't have to see what I just saw.
 
2002-01-19 10:44:23 AM
Cant get this damned thing to work, keeps saying Broken Pipe..Damned thing... Ok its working now, my Hobbit name is.....
DrewDrew of FarkaLarka Land???Something aint right..
 
2002-01-19 10:45:11 AM
Damn you Hytes!!!!

I just left a question in that thread for you ;)
 
2002-01-19 10:50:26 AM
I don't have her address, and that picture sucks. She posted another one where she looks pretty good.
 
2002-01-19 10:53:12 AM
I predict now that there's an ugly one on the loose, we'll be seeing some flattering ones, just to set the record straight. She really was cute in the other one.
 
2002-01-19 10:58:41 AM
Ok fair enough...
 
2002-01-19 11:00:13 AM
Ching chong Gilly Took from Bywater.
Ah, so. Ching chong.
 
2002-01-19 11:02:05 AM
Well maybe that pic was not really her then...who knows..I was only going on what she said about it being three years old..so I assumed it must have been of her??

Anyways no big deal..was just wondering.
 
2002-01-19 11:02:10 AM
I'm gonna have to be going. I've really got to try and get out of this Farking all day thing. Don't know exactly what I'm gonna do, but I'll figure that out. Jewels, sweetie, you take care.
 
2002-01-19 11:03:52 AM
You to HX,I am going shortly too as it is #am here and I really need to get some sleep...

Whatever you decide to do I hope you enjoy it...byeeeeeee
 
2002-01-19 11:04:48 AM
OOPS make that 3am...
 
Displayed 50 of 87 comments

First | « | 1 | 2 | » | Last | Show all



This thread is archived, and closed to new comments.

Continue Farking
Submit a Link »






Report